Pengikut

Sabtu, 24 November 2012

kl-jb-singapore part 1

Hari pertama (13 nov 2012)
Jam 6.00 pagi keretapi tiba kat jb sentral. Penat juga naik ketaapi ni, sbbnya keadaan yang terang dan selalu je dia berenti membuatkan aku tak boleh tido. Nampak gayanya balik ke kl nanti aku aku kena naik bas la. Sampai je kat jb sentral kami solat subuh dan rehat sekejap kat surau jb sentral. Simpan beg di loker yang disediakan, boleh tahan mahal gak. Satu loker rm10, lebih mahal berbanding kl sentral.
muka tak madi pagi. Sampai je jb sentral terus ke jpo
Bersiap ala-ala kadar (takmandi pagi) kami  terus ambik bas ke JPO. Tercapai juga hasrat aku nak ke JPO.  Ronda-ronda je kat sini sambil window shopping. Banyak kedai yang berjenama, tetapi pilihan lagi banya, tapi k di kl dan harga juga sama macam kl. Aku cuma beli purse bonia je. Niat asal nak masuk outlet coach, tapi memandangkan kena beratur, aku batalkan niat. Selebihnya kami bergambar je kat sana memandangkan binaan bangunan-bangunannya cantik.Pukul 12.30 kami dah gerak balik ke jb.

JPO ni mengingatkan balik kembara aku ke Jerman bulan June lalu.  Kami sempat singgah di Factory outlet Metzingan kat Jerman 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan